- przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z procedurą zatrudniania i zwalniania pracowników,
- sporządzanie list wynagrodzeń pracowników,
- prowadzenie dokumentacji kadrowej,
- rozliczanie urlopów oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym zwolnień lekarskich,
- wystawianie świadectw pracy,
- sporządzanie list wynagrodzeń członków rady nadzorczej/zarządu,
- rozliczanie należności podatkowych i ZUS pracowników, łącznie ze sporządzeniem i złożeniem odpowiednich deklaracji rozliczeniowych,
- rozliczanie umów cywilnoprawnych,
- sporządzanie i dostarczanie informacji RMUA dla pracowników,
- rejestracja i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS,
- kontakty z US i ZUS, w zakresie rozliczeń pracowniczych,
- przygotowywanie rocznych rozliczeń podatkowych pracowników,
- prowadzenie rozliczeń z PFRON,
- organizacja szkoleń BHP,
- podstawowy zakres doradztwa w sprawach pracowniczych.